Google+

“Please DO NOT SEND ME Via FaceBook”

71

October 10, 2011 by The ReadyWriter


Weddings and shower invitations, as well as solicitation for money.

I’m old-fashioned and a stickler for “all things etiquette” and these things should be addressed in a formal manner not via electronic means of communication. I find it tacky and tasteless so please refrain from Facebook invitations via my inbox with such details.

Thank you!

Advertisements

71 thoughts on ““Please DO NOT SEND ME Via FaceBook”

  1. Lisa says:

    Tell em Tra…I hate facebook and don’t have a page.

    Like

  2. Mrs. Hawthorne says:

    sending dinner invitations i find ok but wedding and shower invitations, that’s a bit much.

    Like

    • Gia says:

      sending dinner invitations i find ok but wedding and shower invitations, that’s a bit much.
      ————————————–

      2eaches own I guess some folk too cheap to buy stamps.

      Like

      • Mrs. Hawthorne says:

        2eaches own I guess some folk too cheap to buy stamps.
        —————————————————–

        Then go to the J.O.T.P. why try and have an elaborate wedding?

        Like

  3. HarlemGirl says:

    I cosign Ms. Bell, my cousin sent her wedding invitations out via facebook and i thought that shit was tacky as hail. lol

    Like

  4. CorporateBitch says:

    I don’t have a prblm sending “”informal invitations” via facebook book but weddings and bridal showers that should be a bit more formal.

    Like

  5. Al-Scream says:

    country asses!

    Like

  6. Omar says:

    LOL 🙂 somebody done pissed blog queen off with the inbox invites *teehee*

    Like

  7. AngelHair says:

    Yeah the whole facebook craze has been taken WAAAY out of content. It’s stripping some of us of having the common decency of what’s the proper thing to do.

    Like

    • Adam says:

      Yeah the whole facebook craze has been taken WAAAY out of content. It’s stripping some of us of having the common decency of what’s the proper thing to do.
      ————————————————

      Not me!!! a facebook invitation is for barbeque and beer not for weddings, bridal showers and soliciting money unless it’s a non-profi org. SMH

      Like

      • Zion says:

        Not me!!! a facebook invitation is for barbeque and beer not for weddings, bridal showers and soliciting money unless it’s a non-profi org. SMH
        *************************************

        cosign!

        Like

  8. Cameo1 says:

    facebook and twitter both is aiding people in highlighting their inner ghetto

    Like

  9. Ebony says:

    Blog Queen, is so proper I swear. 🙂

    Like

  10. Zion says:

    get rid of your facebook page Trace that’s all.

    Like

    • Mrs. Hawthorne says:

      get rid of your facebook page Trace that’s all.
      ==============================================

      I’m sure it’s just for business purposes.

      Like

      • SlickRick says:

        get rid of your facebook page Trace that’s all.
        ==============================================

        I’m sure it’s just for business purposes.
        ________________________________________________________

        yep and i bet u not none of dem niggas on facebook has supported her business so fuck em!

        Like

  11. Coco says:

    If your wedding invitation go out via facebook then you CHEAPEN your wedding. That says we just going to a hall and mama nem gone cooks some food. Tacky!

    Like

  12. SlickRick says:

    I fuckin hate facebook and you can’t send me SHIT on facebook why? Cuase I don’t have a facebbok page. GTFOH making that white boy richer.

    Like

  13. BrownGirl says:

    who da hell would send wedding invitations thru facebook? any invitation for that matter? Black folk I swear!

    Like

  14. FloridaGirl says:

    I’m old-fashioned and a stickler for “all things etiquette” and these things should be addressed in a formal manner not via electronic means of communication

    cosign..people think that because means of communication have been modernized that anything goes when in all actaullity some things are actually UNACCEPTABLE

    Like

  15. Nicole says:

    What’s accepatable to send thru facebook:

    ~BBQ invites
    ~Bar hopping invites
    ~BD parties
    ~Casual dining
    ~Public announcements

    Like

  16. Natasha says:

    Some people are just tacky with or without facebook.

    Like

  17. Wanda says:

    If you want to invite me to anything my invitation better come in the mail! point, blank, period!!!!

    Like

  18. Yvonne says:

    Hate facebook, therefore not likely to GET or RECIEVE anything thru IT.

    Like

  19. Tamala says:

    FaceBook UGH…Isn’t it for kids?

    Like

    • BrownGirl says:

      FaceBook UGH…Isn’t it for kids?
      ——————————————-

      no cause their some big ass adults with FB pages trust me when I tell you

      Like

  20. Felicia says:

    Im 😦 reading y’all comments. IM IN lurk mode today in class trying pay attention…lol

    Like

  21. Coco says:

    I forgot today was a holiday and half the poster are off…

    Its really, really a slow day on the CEO’s blog today…

    Like

  22. lexy says:

    DAM THESE FB USERS DAM THEM TO HELL!! I HOLLA AT YALL LATERZ!!

    Like

  23. ELove says:

    Ms. Tra, Tra
    WHY are YOU coming in here trying to get PEEPS Started…

    Like

    • Omar says:

      yeah!!! she know WE GON WANNA know who fuckin with her in facebook?????

      Like

      • 2Thick4U says:

        she know WE GON WANNA know who fuckin with her in facebook?????
        *************
        why somebody gotta be fuckin with her @Omar. maybe this is just a matter of niggas being tacky period.

        Like

  24. BBallen says:

    Noone is commenting in the new post… YOu people like to live dangerously huh!

    Like

    • lexy says:

      BBallen,
      I’m sorry, I didn’t get that memo. Ok, I’m on it. wink:

      I will leave this post now to keep myself from saying more because trust me there were so many other things I could have said that were much worse.

      Like

  25. Bird says:

    🙂 I CANNOT WITH THIS POST 🙂

    I’m LMAO, Trace stay chekin niccas.

    Like

  26. QTip says:

    that is all folks!

    thank you for coming out goodnight everybody!

    lol

    Like

  27. Mahogany says:

    🙂 LOL @errybody “TIP” toein round this post 🙂

    When ya’ll know some of ya’ll GUILTY as HAIL of the very things Blog Queen attacked in this post. LMAO!!!!!

    Like

  28. Olivijah says:

    Saturday I’m having people over. Can I send the invite thru FaceBook?

    Like

  29. RandomChick says:

    I see everyone treading lightly. This is hilarious LOL 🙂

    Like

  30. Aceman says:

    I’m old-fashioned and a stickler for “all things etiquette” and these things should be addressed in a formal manner not via electronic means of communication. I find it tacky and tasteless so please refrain from Facebook invitations via my inbox with such details.

    Thank you!

    ———————

    damn i wanna know who she really talkin too??

    Like

  31. ManUp says:

    Sometimes you just have to take a break from the madness!

    Like

  32. Spice_Girl says:

    whoa…

    Like

  33. Crystal says:

    Hmmm..!!!

    Like

  34. Ms. Kayla says:

    Tracy put those Facebook invites on blast.com 🙂

    Like

  35. Cindy says:

    Ok I got Nothing,

    Like

  36. Anonymous says:

    I can’t with this whole post

    Like

  37. Jamilla says:

    @Tracy Bell, Thanks!!

    Although, I am not new, I have been a member for a long time. Just to lazy to change my gravi!!! The CEO fam have me cheesing all day at work!!!

    Like

  38. Ashanti says:

    O
    M
    G

    🙂 LMAO!!!!!!!!

    Like

  39. QTip says:

    🙂 <—-head nod @ Tra How are you?

    Like

  40. Tabatha says:

    Ummm whatever on this topic *licks tongue*

    Like

  41. Shawnia says:

    GOOD EVENING ALL

    THEY HAVE BEEN WORKINNG ME LIKE A SLAVE
    OH HELL NAW

    Like

  42. Starr says:

    Heyyyy Peeps

    Blog Queen kept her shit plain and simple!!!!

    Don’t send me no damn invitations by facebook!!!

    I COSIGN her on that!

    🙂

    Like

  43. Pointman says:

    i can’t relate cause i don’;t have facebook nor do i want it!

    Like

  44. CoCo says:

    Tra I see you go hard

    Like

  45. Zenna says:

    **giggles**

    Like

  46. Joanne says:

    WHEN FACEBOOK GOES HORRIBLY WRONG??

    Like

  47. Omar Nance says:

    Oooohhhh shit! @ Blog Queen

    Like

  48. Adriane says:

    And this is why I fucks with the CEO!!!!!!!
    Bish don’t BITE that tongue!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  49. Felicia says:

    This is why I love this blog, TRA keeps it interesting and I love her commentary on the posts.

    Like

Comments are closed.

%d bloggers like this: