Google+

Actor Antonio Fargas, Tonight on “Conversations Of A Sistah”

112

February 4, 2015 by The ReadyWriter


Antonio_1

Famously known as “Huggy Bear” and gained fame as an actor earning the nickname “Huggy Bear” as the iconic street character from the mid-’70s television series Starsky & Hutch, Antonio Fargas has starred in countless films such as “I’m Gonna Get You, Sucka”, “Foxy Brown”, The Steve Harvey Show”, “Martin” and a recurring role on the BET sitcom, “Everybody Hates Chris”.

These days Mr. Fargas is singing the Blues with The New Jump Blues Band at the Westside Jazz Festival, based in Los Angeles, CA and Las Vegas, Nevada. This tight combo of veteran musicians brings new energy to a style that has its roots in the swing era. The New Jump Blues blends up-tempo elements of blues and jazz, adding smooth touches of calypso.

Join me tonight at 6:30 p.m. on “Conversations Of A Sistah” via Blog Talk Radio as I discuss with Mr. Fargas, his life as a veteran actor and his love of music at this stage in his career.

All “Conversation links” in this post will access the show!

See you on the air!

Advertisements

112 thoughts on “Actor Antonio Fargas, Tonight on “Conversations Of A Sistah”

  1. Zenna says:

    Ah shucks now…..he look good!!!
    Love him on Martin in the “Players Ball” Bitch better have my money LOL!!!

    Like

  2. Daisy says:

    Not Huggy Bear!!!! 😛 Tuning in.
    Good Wednesday Morning all.

    Like

  3. UncleEd says:

    Dang I love “Starsky and Hutch” still catch the rewinds on satellite TV…Can’t imagine him in a band. He’s such a good actor.

    Like

  4. Nicole says:

    Ah snadda-DAP “PIMP OF THE DECADE” 😆 LOL from “I’m gonna get you sucka” that movie was funny as hail!!!

    Like

  5. Omar says:

    Oh this is an ole school homey 😆 I’m in dere!

    Like

  6. RandomChick says:

    Oh too cool!

    Like

  7. Adriane says:

    OMG I loved him in “I’m gonna get U sucka” LOL 😆

    Like

  8. Danny says:

    Antonio is a good actor. Looking forward to the show.

    Like

  9. shawnia says:

    Tuning in 😛

    Like

  10. Acquitta says:

    Antonio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ooh I think he is too sexy? But I’m not surprised by his musical talents.
    Looking forward to the show.

    Like

  11. Felicia says:

    Oh wow. He played on “Everybody Hate Chris” 🙂 tuning in 🙂

    Like

  12. Keisha says:

    This is going to be interesting 😛 Get it Tra!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  13. alscream says:

    He ole school but was da shit in “I’m gonna get you sucka”

    Like

  14. Mrs. Hawthorne says:

    How exciting 🙂 Can’t wait to hear Tracy interview him.

    Like

  15. Yvonne says:

    Antonio has always been sexy 😛 Can’t wait till the show.

    Like

  16. Civil says:

    Huggy Bear might’ve made him famous but “I’m gonna get you sucka” was the best that and car wash.

    Like

  17. Pamela says:

    Tracy ask him how his musical aspirations started?

    Like

  18. Ebony says:

    where my peoples at????????????

    Like

  19. Pointmen says:

    Ah damn I’m not too late right?

    Like

  20. Kayla says:

    Ok he was AWE……..SOME!!!!
    Tracy I’m going with you to Vegas!!!!!!!! 😛

    Like

  21. Tamala says:

    Ok I’m in LOVE with him 😛

    Like

  22. Angelhair says:

    He was so down to earth and humble. OMG he was awesome!

    Like

  23. Ashanti says:

    Good show Tra

    Like

  24. Xmen says:

    Did y’all hear how he said “he liked talk show host because they bring it all to the forefront?” Good show Trace but was he flirtin with you or what?

    Like

  25. Olivijah says:

    Antonio still got it! 😛 I loved him best in “I’m gonna get you sucka” I liked how Tracy mentioned how he really debuted his musically talents on the Steve Harvey show.

    Like

  26. Henrietta says:

    How about I missed the show 😥 that damn train!!!
    Now I gotta go listen to the rewind. PISSED!!!!!!!!!!
    Please don’t nobody fill me in….I wanna hear it 4myself.

    Like

  27. Miss Ang says:

    I don’t know why I expected him to mimic the characters he’s played but he is so well spoken and humble. A real turn-on. I enjoyed listening to him.

    Like

  28. Adam says:

    I got MAD RESPECT for him. 68 yrs. old he damn sure don’t look it.
    Good show Mz. Bell

    Like

  29. bballen says:

    You never know what somebody is about until you POP the hood.
    Antonio has had a phenomenal career! Nothing but LUV for him.
    I’m gonna get U sucka was my favorite role with him. Fly Guy. Ion know I like bitch better have my money too LOL 😆

    Like

  30. Zion says:

    Show was AWESOME as usual.
    Tracy love to laugh! I enjoyed Antonio. It was good to hear he’s doing great things.

    Like

  31. Browngirl says:

    I love that picture of him. 🙂
    He still got it at 68.

    Like

  32. Wanda says:

    Good show! Antonio has really paid his dues and is blessed!
    I love a man who’s humble and he demonstrated that tonight on the show.
    He was more than awesome!
    Lets get some quotes started people.

    Like

    • Yasha says:

      “To whom much is given” ~ Antonio Fargas
      “Much is required” ~ Tracy L. Bell …………..”Conversations Of A Sistah”

      Like

      • Applebottom says:

        “I can do phone calls next time, Let’s set that up” Antonio Fargas~C.O.S.

        Why wouldn’t Tracy take phone calls tonight? Just curious?

        Like

      • Starr says:

        Why wouldn’t Tracy take phone calls tonight? Just curious?
        *****
        Because she didn’t want to share Antonio like that, ya better be glad ya heard him 😛

        Like

      • Starr says:

        “I’ve been blessed with a phenomenal career” Antonio Fargas ~ C.O.S.

        Like

  33. Applebottom says:

    Awesome actor and the conversation was great!

    Like

  34. 2thick4you says:

    Antonio Fargas was awesome tonight.
    I liked how he acknowledged if it weren’t for the other greats he wouldn’t be where he is.
    A great man and phenomenal actor!

    Like

  35. gia says:

    Good show I enjoyed it.

    Like

  36. Floridagirl says:

    I loved Antonio tonight….he sound the same 🙂 excellent job Tra

    Like

  37. Pamela says:

    Antonio was his “same sexy self” 😆 I’m going to visit his website and sign up for his newsletter.

    Like

  38. BillyBoy says:

    God Bless him!
    Awesome show!!

    Like

  39. Coco says:

    Tracy said she’ll always be a fan 😛 me too.

    Like

  40. DHood says:

    Did Trace even mention Martin’s player’s ball episode? That one Antonio was good in too.

    Like

  41. QTip says:

    Awesome show Trace Awesome.
    You do what U do best Diva!

    Like

  42. Neisy says:

    Gotta catch the rewind. I got home late tonight 😦 I gotta hear me some Antonio though b4 my head hit that pillow. I’m so scared to read up cuss I don’t wanna know until I listen for myself.

    Like

  43. Pookie~Nem says:

    I loved tonights show.
    Antonio Fargas was appreciated in cats like the Wayan Brothaz and Martin.

    Like

  44. Pinky says:

    I was shocked when he said he was 68. He look 48….black don’t crack!!! fa real!!!!!!!

    Like

  45. mittseybean says:

    Enjoyed the show. Didn’t know Antonio was half Puerto Rican, he has some deep roots but what a talent. loved hearing him.

    Like

  46. Lisa says:

    He was extremely down to earth!
    Loved him!! it was a good show!

    Like

  47. Ionna says:

    Morning all.
    I had to catch the rewind because I missed it ‘LIVE’ last night. But that Antonio Fargas was like, “yeah next time take phone calls”, I can get with that 😆 I was “Oh shit!!! Homeboy wanna talk to us” LOL 😛 Good show Ms. Bell!

    Like

  48. soldierboy says:

    He was too cool. sounded like all of the characters he’s ever played. He can talk too! He was eager and happy to tell his story but ain’t nothing like a humble entertainer and he said he love it all.

    Like

Comments are closed.

%d bloggers like this: