Uncategorized

Tiki Barber Can’t Marry Mistress, He’s Not Divorced From His Wife!


Tiki Barber got engaged to his mistress (pictured left), former NBC intern Traci Lynn Johnson in August, with plans to marry that heifer in the Hampton’s in May of 2012., but there’s one problem with their plans; Tiki’s divorce is far from complete with his estranged wife Ginny, because (the two sides can’t seem to reach a settlement).

The settlement disagreement is due to the fact that, Tiki is trying to rob Ginny (his wife of 11 years) of the money she is lawfully due in child and spousal support.

Tisk, tisk….This seems to be just another set back for Tiki, since he can’t seem to gain an NFL Comeback.

Tiki had planned to come back to football after four years away from the game. He filed papers with the NFL to come out of retirement in March after his unsuccessful television career. After working out hard for several months, not a single NFL team was interested enough in Barber to offer him a contract.

Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.

Advertisements

62 thoughts on “Tiki Barber Can’t Marry Mistress, He’s Not Divorced From His Wife!”

    1. He’s a fuckin dog!!!!!!!!!!!!!
      ———————————-
      yep and the young white mistress will wind up with the fleas

      Like

  1. He dying to marry his young HO, his wife oughta let em go cause he gon do the same thing to lil ms. sunshine in about a year or 2., karma is bitch!

    Like

    1. who da fuck would wanna marry a nigga with an ex-wife and 3 kids. NO thank you, that’s too much baggage.
      ————————————————-
      you think she cares??? she is looking at the money?

      Like

      1. who da fuck would wanna marry a nigga with an ex-wife and 3 kids. NO thank you, that’s too much baggage.
        ————————————————-
        you think she cares??? she is looking at the money?
        ***********************

        And most of that will be going to go to the ex wife. He ain’t plain football no more, therefore NOT racking in the dough!!!!!!!!!!!!!

        Like

      2. @Ceo People,
        his new fiance, will just take whatever is left over plus the connections., she want his connections. He is gonna be hurt when she USE him then leave him.

        Like

      3. @Ceo People,
        his new fiance, will just take whatever is left over plus the connections., she want his connections. He is gonna be hurt when she USE him then leave him.
        ************
        I agree, Traci will meet richer guys through Tiki and she will be gone…

        Like

    1. What goes around comes around…KARMA is patient.
      ————————————————————————

      KARMA AIN’T patient KARMA IS A BIATCH!!!!!!!!!.

      Like

      1. KARMA AIN’T patient KARMA IS A BIATCH!!!!!!!!!.
        ********************************************
        and that soon to be ex-wife is gonna be waiting on it.

        Like

  2. Why would any woman take a man that would leave his wife and children for her? Dumb bitch!!!!! He’s going to do the EXACT same thing to you. I hate Whores I swear!!!!!!!!!

    Like

    1. Why would any woman take a man that would leave his wife and children for her? Dumb bitch!!!!! He’s going to do the EXACT same thing to you. I hate Whores I swear!!!!!!!!!
      ————————————————————————————————
      @Mrs, by the time the ex-wife is through with him, he won’t have any money…and he has no job right now. He has 4 children with his ex. I would have dumped his azz a long time ago. No team wants him!

      Like

  3. I sincerely hope his wife Ginny makes his life miserable, the dirty dog….and as for his “fiancee”……that skank!!!!!!!!! do they make them any more selfish, stupid and self-centered? The bitch is dumb!!!!!!!

    Like

  4. Note to Tracy (the mistress): it usually happens to every low down married man who leaves his wife with 4 children to go after the new a HO, good luck, he’s all yours!!!!

    Like

  5. First of all you do not retire from the NFL unless you are sure you will not come back. Now look at his sorry ass, no contract to be had stupid!!!!

    Secondly, what kind of man leaves his pregnant wife and kids? Seriously does the new wife not think that he will do the exact same thing to her? or does she not realize that what money he has goes to his WIFE and CHILDREN first?? Dumb bitch!!!!!

    Un FUCKING real!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

      1. First of all you do not retire from the NFL
        ********************
        Why did he retire?
        ————————-
        who the hell knows why? to chase some white tale? who knows.

        Like

  6. Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.

    wow….. 🙂

    Like

  7. They truly deserve each other.
    How about wait until the man is divorced – and free to marry – BEFORE getting engaged to him?

    I hope it’s delayed for 4-5 years. That’ll serve them right. SMMFH

    Like

  8. He’s nasty!!!!!…………..you can bet he was FUCKING his new HO when his wife became pregnant….what a loser he is….

    Like

    1. Lust is a powerful thing lol

      smh
      ———
      yes it is until that shit wears off and you left empty!!!! Karma will be a bitch for both of em.

      Like

  9. What a bastard!!!!
    Leaving your wife of 11 yrs and pregnant with twins for another woman. PLEASE!
    What goes around comes around.
    SMH

    Like

  10. Just another father who left his unborn child…. what a travesty! What a joke…. blondes are a dime a dozen why get together with a young intern.. you are too old for her Tiki…. what a joke….

    Like

  11. Someone please slap the shit out of this dude! Because he is full of shit! I’m really pissed off he left his pregnant wife for the intern! Good for him, his wife is dragging out the divorce to teach him a lesson. And now he’s gonna say he needs to game! He needs the money to pay child support and alimony!

    Like

  12. LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    This is what happens when u fuck an intern, get fired (LOL FROM NBC AND FAMILY VALUES), go through a divorce suit, and gotta support children….He’s doomed.

    Like

    1. His problem is that his name is not Tikki LAUER. If it had been, he could fuck all the NBC employees/interns he wants.

      Like

      1. His problem is that his name is not Tikki LAUER. If it had been, he could fuck all the NBC employees/interns he wants.
        ————————————————————
        I guess the implication is Matt Lauer is fuckin all the interns there.? with his fine ass.

        Like

  13. TIKI IS A FAILURE AND A FUCKIN WEAK PATHEIC ASSHOLE!!!!!!!! HE’S A PIECE OF SHIT!!!!!! LEFT YOUR WIFE AND KIDS TO BE WITH SUM BIMBO….. SMH

    Like

  14. I hope he becomes so broke when that wife is done with him, that that lil bitch is livin in a TEEPEE with this mutherfucker while they both drivin a hyndai. Why would she even subject herself to that kind of baggage???

    Like

  15. Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.

    @Tracy, LMAO!!!!!!!!! You a trip!

    Like

  16. I believe Mrs. Barber will actually have the last word and it will be in a tell all book which will be followed by a book tour. Enquiring minds want to know the depths of his bullshit and would love to see him dragged through the mud.

    Like

  17. Tiki’s young hot girlfriend will not be happy when the money stops coming in. he better find a job quick that pays good or she’ll be “moving forward.”

    Like

  18. The settlement disagreement is due to the fact that, Tiki is trying to rob Ginny (his wife of 11 years) of the money she is lawfully due in child and spousal support.

    Let me see, he left her with what? 4 kids? i would make sure he provided my ass with
    1.) a nanny,
    2.) a new van every year,
    3.) the house with maintanance included,
    4.) paid vacations for me and the kids,
    5.) child support to send the kids to private schools
    6.) paid vacations yearly
    7.) an all out lifestyle that he has US accustomed too.

    Fuck that!!! You wanna play I got the ACE card nigga!!!!!!!!!!!!!

    Like

      1. 7.) an all out lifestyle that he has US accustomed too.
        ———————————————————————–

        8.) spousal support for the tummy tuck, face lift, shopping spree and anything else I wanted/needed to make me happy.

        Like

  19. “Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.”

    @Blog Queen, that’s your opinion not necessarily true.

    Like

    1. “Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.”

      @Blog Queen, that’s your opinion not necessarily true.
      ————————————————————————–
      Aw Damn don’t tell me, you a mistress @Angelhair!!

      Like

      1. “Ah ha Tiki, take note: men who cheat on their wives will never live happily ever after with their mistress!! Nor will they have complete success.”

        @Blog Queen, that’s your opinion not necessarily true.
        ————————————————————————

        Hit dawgs gon always question or 2nd guess the truth!

        Like

Comments are closed.