Uncategorized

“Will And Jada Smith Did Not Seperate”


Nor is the famous couple seeking divorce.

In a joint statement from Will and Jada, they tell Entertainment Tonight, “Although we are reluctant to respond to these types of press reports, the rumors circulating about our relationship are completely false. We are still together, and our marriage is intact.” Source

Even before his famous parents spoke up, their son Trey Smith deaded the rumors on his Twitter page this morning. In two successive tweets, an irked Trey addressed the rumors:

People please stop believing everything you read!

Advertisements

99 thoughts on ““Will And Jada Smith Did Not Seperate”

  1. Most celebrity couples who have split make an announcement via publicist a released statement etc none of the sort has taken place I’m not gullible Ms. Bell.

    Like

      1. Okay Trace…I swear people are acting as if Christ himself has returned. People on my twitter timeline were more concerned with this than the earthquake! Wassup mama?

        Like

      2. Thank GOD!!!!!
        Because I was so annoyed when I went into facebook and saw the rumor mill runnin ragged!!!!!
        ———————-

        it’s because people love hearing BAD things about you when you happy, successful and doing well. Hatin asses

        Like

      3. ^OFF-topic: @Tra
        “What about that BBW reunion. Lil Royce was goin in had Jenn azz stumbling and bumbling all over the place.“ How come you didn’t have us talkin bout that?

        Like

      4. @Coco:

        U could tell Evelyn and Shaunie was sitting there while she was sounding like a graduate of Sylvan Learning Center. Everytime she tried to go in Royce was like idiot.

        Like

      5. Tami went IN on Meeka! “Your husband lucked up and got traded to a team who won a championship.” There was a report today that Speedy got a lovechild somewhere. And what was Meeka taking about, we pop bottles, not people. She was just rambling., they made her look like a fool!

        Like

      6. I love me some Tami last season but this season she completely played herself like a straight (hoodrat) Whether this man lucked up or not who are u to bash anybody when yo azz was on there crying last season about your ALL STAR champion baby daddy being a deadbeat who left u with a damn dollar to yo name!!

        Like

    1. No shit! you ain’t told us nothing we don’t already know. besides, he’s her step so she treats him like he’s hers.

      Like

      1. @Random, It’s known that Jada isn’t Trey’s birth mother. But after 13 years of marriage she can claim him as her son.

        Like

  2. I kneweded it! I love them together!

    “When will the national media stop taking its news from non-journalism sources?”

    Like

    1. I kneweded it! I love them together!

      “When will the national media stop taking its news from non-journalism sources?”
      ***********

      When people stop believing anything they read on the internet but we all know that’s not going to happen…

      Like

  3. I get it, they aren’t breaking up…BUT I will say this…usually when these reports circulate and they turn out to be “untrue” it’s because there is SOME kind of issue swirling about…I remember when the rumors started swirling about Jen and Brad months before the split and they both were shooting down the rumors and taking trips together, etc. Everything looked like a big ol’ misunderstanding, but then we all know what happened soon thereafter. I hope Will & Jada are all good, but something tells me there’s more to this story…

    Like

      1. I get it, they aren’t breaking up…BUT I will say this…usually when these reports circulate and they turn out to be “untrue” it’s because there is SOME kind of issue swirling about…I remember when the rumors started swirling about Jen and Brad months before the split and they both were shooting down the rumors and taking trips together, etc. Everything looked like a big ol’ misunderstanding, but then we all know what happened soon thereafter. I hope Will & Jada are all good, but something tells me there’s more to this story…
        __________

        I agree, so I’m gon just sit in “the corner” and wait.

        Like

      2. @Fab, I agree. Something in the milk ain’t clean. Also, we need to stop looking at celebrities as to what a relationship should look like. You don’t know how people treat each other behind closed doors. Holding hands in public don’t mean you’re in love, just like listening to an Ipod while sitting next to your husband doesn’t mean you’re NOT in love. I think only you can determine what works in your marriage. Marriages in the old days lasted because women had nowhere to go. Both sets of my grandparents have/were together for over 30 years. I would never look to them as an inspiration. They are not happy. I think both my grandmothers stayed because they had no other means to take care of themselves. Now my paternal grandfather, I looked at him as how a man treats a woman. He treated me like the sun rose and set on me.

        Like

    1. I love Jada’s outfit in that pic up top btw…I just wish her arms weren’t so cock diesel!

      ________________________

      Yes! I love that look on her too

      Like

      1. I love Jada’s outfit in that pic up top btw…I just wish her arms weren’t so cock diesel!
        —————–
        Her legs are sickin’! Very toned!
        *Clocks out to go do some leg curls…

        Like

  4. i will NEVER buy nor read in touch magazine again….i can make up my own damn rumors.. dont need them for that!!

    Like

    1. @SueWee Yup. Sometimes they get it right BUT a mojority of the time the stories turn out to be duds. Folks will take the word of a “source” or “someone in their camp” who probably just overheard the cab driver talking to the body guard about what the maid said to the cook. I’m not saying its impossible BUT the source gave me NO reason to believe it.

      Like

  5. Is this pic for publicity? Were they just crossing a street to get back in the car they just got out of? Women don’t leave their purse. Or does she have a bag handler?

    Like

  6. I dont think Jada is the type of woman that would divorce. Will is pretty much stuck with her until death … which is a great thing, btw

    Like

  7. I find it hard to believe that InTouch just made this shit up outta nowhere…once Trey got involved they had to deny it

    I hope that it isnt true and that they are staying together but if not, it’s not the end of the world

    Like

    1. I dont think Jada is the type of woman that would divorce.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~
      🙂 she did say divorce was not an option

      Like

      1. JADA SAID DIVORCE IS NOT AN OPTION. SHE WOULD END HER CAREER BEFORE HER MARRIAGE. THATS A TRUE WIFE. SHE NOT LETTIN NOBODY GET HER MILLION DOLLAR MAN.

        Like

  8. Damned if they respond, damned if they don’t. If their marriage is in trouble more power to them, if not more power to them.

    Like

    1. yeah right??? cause in this day and age it’s hard for you to believe that a real black couple in love could actually exist without some imperfections. SMDH.

      Like

  9. Jill-Wada betta get a cease and desist order to intouch a-stat!

    Their standard operating procedure is to pick a couple and run stories about them having problems until they actually do break up then say
    “YOU HEARD IT HEAR FIRST!”

    Like

  10. I don’t consider ‘In Touch’ or TMZ to be national media. IT got their news from the ‘Daily Mail,’ a UK based publication.

    Like

    1. @elove,

      Yes we will all be ok but I liked the postive image (as a young black couple) they brought to our community as it related to marriage.

      Like

      1. Daisy,
        Havent Samuel L Jackson and Tonya been married forever and a day???
        Yeah they aren’t the most attractive couple but at least they’re still married
        and that’s #positive

        Like

      2. After 13 years of marriage, problems should be expected, right?
        ————————————————————————————————–
        Well it is a MARRIAGE so something will always be “going on”. Such is life. Just because they’re having problems doesn’t mean they’re splitting up. Hell my parents have “problems” all the time but they’re still married and have been for 30+ years.

        Like I said, unless they say it I won’t believe it.

        Like

  11. Well where there’s smoke there’s usually fire

    I’m gonna need people to quit acting like if Will and Jada divorce it will be the end of black marriages everywhere

    Like

    1. *covers ears again*

      Don’t marriages usually go through ups and downs??…

      I am +PRAYING+ these rumors are false and that all is well with their marriage

      #teamSmithfamily

      Hey Anna

      Like

      1. Ion know all I know is this is why I will stay a bachelorete forever… ion have time to be responsible for another persons feelings.. I’ve tried love I’m just not ready nor interested. I am round about 31 and happy being single.

        Like

      2. @Dana,
        I agree, it’s difficult when you are grown up and responsible to find other grown up responsible people. I’m not coming to pick you up, you can’t add a line to my phone bill, no you can’t move in when your lease is up, no you cannot sleep over, there is no extra toothbrush and if it is, it is for my gel and my edges… I am happy coolin it.

        Like

  12. Well somebody lying……

    And why do people just sit around and make up rumors like this???? People dont have chit else to do….

    Like

    1. Funny…because if you all saw that episode on HawthoRNe when Jada and Marc Anthony got down after his character’s mother’s b’day party, well, my toes were curling! And I hate to say it – while I watched him push her against the wall and they were kissing, the only thought in my head was: “Oh yeah, that is way too real and passionate to be just a scene from a show.” Some Black and Puerto Rican passion.

      Damn. Somebody kiss me like that! LOL.

      Like

      1. Yeah that rumor is running rampant on the net. Acting can be some dangerous shit, ask jennifer anniston. Brad fucked Angelina when they made “the smith’s” and dat nicca ain’t been home since.

        Like

      2. Yeah that rumor is running rampant on the net. Acting can be some dangerous shit, ask jennifer anniston. Brad fucked Angelina when they made “the smith’s” and dat nicca ain’t been home since.
        _____________________________________________

        @Bigbelly, where you been boi???? I’m LMMFAO!!!!!!!!!!

        Like

      3. Yeah that rumor is running rampant on the net. Acting can be some dangerous shit, ask jennifer anniston. Brad fucked Angelina when they made “the smith’s” and dat nicca ain’t been home since.
        _____________________________________________

        oh wow, don’t you sound intelligent and you formulated complete sentences 2.

        Like

      1. For the love of God, get a drink of water why don’t you’s…cause ole girly girl prbly sittin on a veranda somewhere. lol

        🙂

        Like

      2. For the love of God, get a drink of water why don’t you’s…cause ole girly girl prbly sittin on a veranda somewhere. lol
        ——————-

        or out to dinner
        wassup ya’ll

        Like

      3. hey zenna, al, ashanti n randon…whatz good people. ya’ll takin cover from hurrican irene???
        ______________________

        don’t believe the hype. it’s prbly gon rain but all dat other bullshit is a buncha media hype.

        Like

      4. don’t believe the hype. it’s prbly gon rain but all dat other bullshit is a buncha media hype.
        *****************
        LOL @Al, COSIGN…bitches got mad @ work cause i said the same thing. fuckin drama queens.

        Like

      5. @Al & Zenna,
        my dumb ass neighbors stocked up on food. and i was like, now suppose the power go out, food goin bad big dummies. no offense but white people always panic.

        Like

      6. @Adam, i guess it’s better to be safe than sorry. “a” plan is better than no plan.
        __________

        Wassup Daisy!!!!!!!! true but some people go way overboard.

        Like

      7. Wassup Daisy!!!!!!!!
        ———————

        oh so ya azz gon come up in here and not speak???? now i gotta cut cha.

        Like

      8. oh so ya azz gon come up in here and not speak???? now i gotta cut cha.
        ******

        LMAO..I’m sorry sugar….hey gia, random, zenna, all da ladies and fellas in da house….my bad.

        Like

      9. LMAO..I’m sorry sugar….hey gia, random, zenna, all da ladies and fellas in da house….my bad.
        —————————-

        did you PURPOSELY MEAN to leave me out of that roll call fool?

        Like

      10. did you PURPOSELY MEAN to leave me out of that roll call fool?
        __________________________________________________

        damn let me go b4 i get my ass kicked. although i said LADIES!!!!

        Like

Comments are closed.