Google+

“African Al Qaeda Threatens To Kill Obama’s Grandmother”

71

May 12, 2011 by The ReadyWriter


The Kenyan home of President Obama’s step-grandmother (Sarah Obama) is under round-the-clock security after her life was threatened by an African Al Qaeda group, ABC News is reporting.

The terrorist organization, is specifically targeting Sarah Obama in the wake of the U.S. killing of Osama Bin Laden. They’re calling it “an eye for an eye”.

While security was automatically increased for Obama’s family after U.S. Navy Seals killed Bin Laden, it was further “increased up” following the threat from the Al Qaeda group.

The threat was one of many issued by Bin Laden loyalists after the decade-long hunt for the World Trade Center mastermind ended with his death.

Sarah Obama was the second wife of the president’s late grandfather, and not a biological relative of Obama.

Advertisements

71 thoughts on ““African Al Qaeda Threatens To Kill Obama’s Grandmother”

  1. Ms. Kayla says:

    Jesus be a fence around this woman.

    Like

  2. Angelhair says:

    Step-grandmother. WTF is that?

    Like

    • BBallen says:

      Step-grandmother. WTF is that?
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

      a woman who is the mother of a step-father or stepmother. when a man or woman marry someone who is not the biological mother and/or father of their children. which would make their parent or parents their step-grandparents.

      Damn! whipes forehead, read people so I don’t have to TEACH!

      Like

      • Civil says:

        Step-grandmother. WTF is that?
        —————————————–

        go look it up.

        Like

      • SlickRick says:

        Step-grandmother. WTF is that?
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        you sound ignant as all hail

        Like

      • CeoDawg says:

        Step-grandmother. WTF is that?
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        this woman was not his father’s birth mother, but another wife of his grandfather’s.

        Like

      • XMen says:

        What the hell is a “step grandmother?”
        ——————
        gimme a break.

        Like

      • Mrs. Hawthorne says:

        She is his grandfather’s last wife. She is his father’s stepmother. She raised his father much of his childhood even though she didn’t give birth to him.

        Like

  3. al-scream says:

    That woman look like she don’t take no shit and is just waiting for dem motherfuckers to bring dey shit on!

    Like

    • 2Thick4U says:

      That woman look like she don’t take no shit
      ——————————————————–

      she’s african, trust me she’s got some VOODOO waitin for their asses. those african grandmama’s don’t play! let em fuck wit her.

      Like

      • Sane says:

        trust me she’s got some VOODOO waitin for their asses
        ____________________________________________

        them african roots run deep. they’ll put a root on yo ass that won’t wait a minute.

        Like

      • Angelhair says:

        She looks like a tough old bird. One from granny and Al Qaeda will run and hide.

        Like

  4. Pointman says:

    President Obama should move her into the White House

    Like

  5. DaisyDukes says:

    Jesus be a fence around this woman. Protect her Lord and keep her safe is my *prayer*

    Like

  6. SlickRick says:

    Granny, go get your gun! 🙂 and be waitin on dem motherfuckers when they get there!

    Like

  7. Shawnia says:

    leave the man’s grandmother alone

    Like

  8. Tamala says:

    Hello All. (Florence Evans) DAMN, DAMN, DAMN,

    Like

  9. Sane says:

    They’re calling it “an eye for an eye”.
    ———————————————-

    an eye for an eye my ass! fuck with this lady and see won’t dem al queda fools be walkin around wit their dycks in their ears.

    Like

  10. BBallen says:

    trust me that woman ain’t scared…

    Like

  11. UncleEd says:

    Ya’ll can trustThe CIA is already invoved here to ensure the Obama families safety.

    Like

  12. Olivijah says:

    Did al qaeda actually threaten Grannie Sarah, or did they just increase security because of overall threats made by al qaeda, following the killing of OBL?

    Like

    • Zenna says:

      i read they increased security the day after OBL was killed, but more as a precaution than because of any particular threats. the abc story seems to say that, as well.

      Like

  13. Adam says:

    Why aren’t they going after Bush’s family? I thought he deserved all the credit.

    Like

    • Tamala says:

      Why aren’t they going after Bush’s family? I thought he deserved all the credit.
      —————————–

      They had been threatened countless times when he was president. Whose to say there hasn’t been an increase in security surrounding Bush and his family since the assassination took place as well? maybe they just don’t feel the need to draw worldwide attention to it.

      Like

  14. Rezzie says:

    Jesus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

  15. Cameo1 says:

    I would think if she was seriously threatened she’d come to the US.

    Like

  16. Felicia says:

    How old is this woman?

    Like

  17. Naz says:

    “an eye for an eye”. _> my ass! bin laden had alotta blood on his hands obama’s grandmother didn’t

    Like

  18. Ashanti says:

    The killing of Laden was a brief comma in US History. The drama is just about to begin… *hides*

    Like

  19. Bird says:

    WTF-ever. When are these idiots gonna learn that we are tougher than them? Threaten granny all you want. That ain’t gonna stop us from putting our foot in the azz of the next terrorist that needs to be handled.

    Like

  20. XMen says:

    These Sand Niccas are serious we need to find a cure for there illness called…Ignorance.

    Like

  21. Donte says:

    FUCK WIT OBAMA’S GRANDMA AND HE WILL DROP THE BOMB ON EVERY MALE IN AFGANISTAN CIVILIANS AND ALL !!!!!!!

    Like

  22. Yvonne says:

    Lord HAVE MERCY!

    Like

  23. Mahogany says:

    that’s a damn shame!!!

    Like

  24. SoldierOne says:

    people too crazy!!

    Like

  25. BrownGirl says:

    Why are people always up to no good?!?!?!?

    Anyone still watching Braxton Family Values?!?! I am!

    Like

  26. CorporateBitch says:

    *yawns* I’m bored. 😦

    Like

  27. Gia says:

    fuck wit this man’s grandmother, and all hell will break loose!

    Like

  28. Anthony says:

    What yall talkin bout in hea?

    Like

  29. ELovely says:

    Yeah um, Al-Qaeda better sit the fuck down on this one…Obama and all the kings horses will come for their asses if they fuck wit his grandmama.

    Like

  30. DaisyDukes says:

    good night all

    Like

  31. CoCo says:

    WE SHALL OVERCOME SOME DAYYYYYYYYYYYY 😦

    Like

  32. Lexy says:

    Yall have a good day!

    Like

  33. Pinky says:

    These terrorists are starting to understand that Obama is NOT playing with their asses.

    All they can do is issue idle threats. Punk asses!

    Like

  34. Joanne says:

    Why would anyone wanna harm someone’s grandmama talkin bout “an eye for an eye”…This is too sad and pathetic. These people have gone far enough and the media is helping to take the madness to whole nother level. Obama’s step grandmother don’t look the least bit afraid or worried either now does she?

    Like

  35. Danny says:

    Oh so now they wanna kill granny because Bin Laden was brought to justice under Obama’s watch and trust me this will pretty much ensure his re-election.

    I’m just glad Obama had the balls to make the call and go into Pakistan and get a mofo like Bin Laden. Something Bush couldn’t and wouldn’t DO!

    Like

  36. Ashanti says:

    They are going to kill a little old lady. My goodness that is the most cowardly thing someone could do. Harming the elderly.

    Like

    • Cameo1 says:

      @Ashanti,

      Ain’t that a real bitch move. She didn’t even have anything to do with OBL being GOT!

      Like

      • XMen says:

        Al queda is not a terrorist group. Not worthy to be called one anyway. I mean what type of terrorist goes and kill innocent people and then runs to pakistian to hide in a compound behind pakistians armed forces, GTFOH!!! that ain’t no terrorist, that’s a pussy running scared.

        Like

  37. Anthony says:

    Hmmnn ok, fuck a al queda and bin Landen’s dead corpse that’s in the sea or lab. If dem mutherfuvkers hate America so much to the point of killing innocent people, then stop coming over here for a better education / owning grocery stores n shit.

    Like

  38. Natasha says:

    They need to show some respect to their elders.

    Like

Comments are closed.

%d bloggers like this: